When we have a problem, theirs sometimes we just don't get along.

Allo.. ( FAN uppdatera för sent.. men 13 MAJ )
Började kl 10,00 idag..och de börja små regna -.-".. som tur va hann jag komma in i butiken innan de började as regna HIHI. Första jag gjorde va att ta upp alla nya solbrillor som ha kommit in här på Gina :).. för er tjejer så finns de faktiskt rätt balla brillor xD gå o checka.. kommer nya varor varje dag i alla städer.. alla dagar utan lörda o söndag :)
Måste säga att Sortera,rensa och läga upp nya brillor va inte lätt O.o".. svårare än MATTE C. AHAHA ! ! så mkt att hålla i ordning... 100 olika sorter m.m usch .. idag va inte provrummen så smutsiga.. hitta bara bananskal och ciggpaket -.-"
fick faktiskt hem en del grejer :).. 3 par trosor as snygga xD... ha inte fotat dem lär nog göra de om jag orkar..
kl 13,00 stack jag på lunch.. gick till jensens o käkade :) rätt trevligt men hade lite bråttom hann inte njuta av maten typ.. Aja kom tillbaka till arbetet och började vika och sortera Tshirtar.. as många olika miovter NU ENDAST 49 kr :O... passa på tjejer :D

God natt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0