19 Juli - Nya stadens Badplats?

allo.. idag vkanade jag halv 12? HÖHÖ... degade sönder.. finns inte så mkt mer att göra...som sagt .. käkade lunch ( frukost)?.. spela kort.. kl 2 skulle vi dra o bada :D... lite senare blev de men aja
spela kort?.. AHAH.. och NEJ jag petar inte i näsan.. gör ngt för jag inte vet inte hur ja ska börja xD

när vi skulle äta -.-".. snorung-jävel.. vill fan slå henne xD! HÖHÖ
åkte sedan ut till moster 2's shop?
inte just detta.,.fotade en marknad jag gick på precis utanför shoppen xD.. elr rättare sagt varuhuset?

fick klänningen :D hoho sööt va den.. fick även 1 par örhängen.. vita rosor ^^ me like..
ska dega med fettot.. han ligger o pustar o grejjer xD BYEE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0