11 & 12 Juli - O.o?

allo... gjorde inte ett skit dessa dagarna. åkte runt på kvällen och så lämna jag pengar till syrran.. as jobbig väg men aja....
gick även ut och käka med Di Yen den 12 juli... denna dag åkte jag o fettot även till Saigon square?... Taxin va kaos... åkte med ngn BAC jävel som inte ens kunde uttala Square.. han typ SHUÄÄ SHUÄÄ?.. jag typ WTF,,, hamnade ngn strans jag adlrig vart förr HAHAHAHA... SAIGON TOWN elr ngt.. FAIL låssas som om de va rätt ochger ner.. tog sedan en annan taxi dit.. kom till ngn saigon square jag aldrig vart i O.o.. aja fail de med... när vi åkte hem tog vi taxi.. fan taxi jäveln va Bac -.-"

han sa att han kunde vägen och jag trodde honom.. åkte o åkte.. fan hann t.om somna innan vi va framme.. så jäävla långt va de inte.. jag vaknade till o fråga han vf de tar så jäävla lång tid.. han ba aaa de e 1 riktning så jag måste följa de.. jag ba ÖHH.. de e fortf inte så jäävla långt... sen han ba aa vi e framme sanrt.. så satt jag o vänta... priset va över 100.. fick fan ont i magen -.-"...priset hem kost runt 100 wtf,... när vi sedan närmade oss hemmet så körde han in i ngn jäävla väg och jag såg bara massa jäävla GRAVAR!!..
JAG TYP: ÖHHH... JAG BOR PÅ 242 INTE 600 NGT..

Han : aah förlåt jag kmr inte ihåg vägen rktigt, har åkt här 1 gång..
jag " FU"... *?
han: * han gick ner o fråga nåra som bodde vid gravarna och RÖKTE samtidigt
jag: FETTO UT FRÅN TAXI,, VI GÅR HEM..

vi gick ut från taxin o stack tillbaka... ringde DI Yen samtidigt som vi gick.. och sen ser man taxi chauffören springa effer.. jag gav han 100 och bad han inte gå efter. så stack han.. sen efter 5 min kom han tillbaka och bad om ursäkt.. Fettot fick ryck och börja gapa xD.. typ..: JAG SKA RINGA DIN CHEF Bla bla HAHAHAHA !! as kul vågade knappt skratta xD
fick sedan reda på att vi var 5 km ifrån HEMMET HAAHAH ! fail.. priset va på 250 typ.. SJUKT
haha efter detta hände de där med taxin xD LOL


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0