27 Juli - Sweden*?




Hello SWEDEN!!! Kom fram och skulle hämta Bagage...!.. MEN FUCK mitt e fan boorta.. jäävla fAIL.. xD.. gick o anmälde o skit.. + vi missade bussen hem -.-"
fick vänta till 14,30 -.-".. satt o dog.. de va kallt o grejjer...fettot köpte sandwich o käka...jag satt o dega.. en innan bussen skulle komma köpte jag med en sandwich för att äta på bussen  xD:. åt o åkte hem :) frmame och Kalle kmr o hämta oss :d HOME SWEET HOME xD*!!!
... hemma o packa lite grejer... bokade Bio biljätter till Transformers 3.. inna filmen började kl 21 stack jag o fettot till Hemmakväll o köpte massa Godis xD.. elr aaa 1 kg.. sen stack vi till MCD o åt varsin Burgare :D FYFAN VA GOTT DE VAAAAAA!!!! feettot hämtade biljätterna snabbt och vi satt sedan o åt våra burgare... när vi väl skulle gå in så smuggla vi in lite GODIS från Hemmakväll xD AHJAHAHa åt inte av de dock -.-"
satt o kolla kl 9.. o jag va skit trött seg början men annas va filmen bra :D...

God Natt xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0