26 - 27 Juli - Flygresan

Ngnstans där vi satt o vänta i 3 timmar
hoooff,....vi började från Saigon.. checkade in och jag ahde 20 kg.. medan fettot hade 38?... GROVT HAHAHA..  allt va kalrt o vi sa farväl till Min Mamma o chi Nhan... satte oss på flyget till Malaysia :D
på väg till Malaysia satt jag o fettot på 2 olika platser :(... anyway.. resan va typ 1 timme elr ngt.. nee skojja ba 3 timmar va de... innan vi va framme i malaysia satt jag o Vek Stjärnor.... En Engelskman frågade va jag skulle göra med dem... ( alltså jag hade inte tryckt in dem  xD utan bara vikt dem så dem e platta xD!... )

så jag förklarade att jag skulle vika stjärnor av dem och sedan ha dem dekoration m.m.. han tyckte de va coolt så jag lärde han hur man gjorde.. och HAN VA SKIT BRAAAAAA!.. han mosade stjärnan lite i början men ändå klara han de xD den gick inte sönder ! hans Pekfinger e fan lika stor som min STORTÅ.. han klarade också av att trycka in kanterna.. han ahde dock inga naglar men de blev fint :D!... mycket imponerande xD! gav han 2 paket för att göra... 1 paket innehåller 70 stjärnor typ :P ..

samtidigt fråga en tjej mig om ajg skulle till Sverige., jag ba aa... hon fråga om hon fick hänga med mig.. jag ba aa Visst... slutade med att hon skulle plugga i Linköpings Universitet xD!... hennes engelska va skit bra fan.. :D.. vi skildes åt efter ett tag eftersom att hon skulle till Amsterdam och jag o fettot vidare till London :).. men vi hann visa henne Hennes GATE och hon överlevde säkert resan :D

på väg till London satt jag o fettot tlsm ialf ^^, vi diskutera om vilken film vi  skulle kolla på.. sen slutade de med att jag kolla på harry potter och dethly hallows ( stavning?)... fettot kollade på ngt.. minns fan inte xD!...

sen somnade vi bååda.. sov nog rätt länge.. sen vakna vi o fick frukost o grejjer Bla bla...!.. satt o kollade ilm igen xD... fettoot soov som en griis.. precis när vi va framme i London tog filmen slut :D.. bra tajming va xD!..

gick ner o åkte buss hit o dit.. Londons Flygplats e fan KAOS.. de håller på o bygga om elr va de e... jag o fettot gick vilse typ.. elr jag såg fel på biljätten xD trodde vi skulle åka med Lufhansa.. fast FAIL... de va SAS!..
Fick ta bussen igen till Terminal 3... tog denna bilden på vägen :)

längst upp ha ajg lagt en bild på salen där vi väntade xD.. jag gick runt och hittade massa souvenirer m.m
Vf ha inte vi i Sverige M.A.C make up?.. elr ha vi?... NJAAA inte lika könt som MAKE UP STORE? AHAHAHA...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0