23 Juli - Komedi Teater ?

NEGER!
Allo... dagen ha vart seg!... inläggen ligger här och skräpar på bloggen.. ha inte hunnnit ladda upp bilder o skit... internet e fett seg så alla inläggen kommer upp nu :).. Jahapp?...
va ska jag skriva?.. ha passat på o åkt runt Saigon för att köpa amssa Saker xD.. ha inte köpt ett skit till mig själv xD.. men aa ha köpt en del ialf :).. bilder lär komma upp i ngt annat inlägg när jag ha lagt in dem :).
Fram mot kvällen stack jag o fetttot o syrran o hennes Sjö Ko till EDICAF... en känd teater ställe i Saigon :)... 1 biljätt kostade nog 100k+  Teatern hette " Tinh Yeu tröt Di"... typ Kärleken bar försvinner?.. HAHAAH
Fail översättning..
Teaten handlade om 1 par som skulle träffas på samma ställe efter 3 år då killen ha tagit EXAMEN... men när de kom ut efter 3 år så såg dem inte varandra... de kom ut olika tider typ?.. sen håller de på så till slutet xD!... 

ett litet klipp där ni ser en man som e utklädd till kvinna xD.. han blev dumpad av sin man och gapade sönder... de ser ni sen på bildena där nere :D  enjoy..

( detta klippet filmade jag då tjejen letade efter killen..och träffade på denna lady boy? )

Teatern va ngn timme... + Pause... efter stack jag o fettoot till Pizzerian tvärs över gatan o beställde mat xD
yummi yummi :D ! God Natt :D
fan glömde.. bjuder på nååra Ego inilder :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0