21 Juli - Saigon & Shopping :D

Hallå hallåå!... vaknade faktiskt kl 10 idag OCH JAG KUNDE FAKTISKT SOVA UNDER NATTEN :D...
vaknade - packade o käka.. spela kort med kusinerna lite sen kolla TV... stack sedan med bussen till saigon.. 25k? AS BILLIGT  HAHAA... åkte fan för 500 ngt senast xD.. sama sträcka typ fast så stor pris skillnad..
när vi då kom fram till Saigon stack vi till hotellet... degade en stund sen stack vi till akupunkur stället... va där i ca 2 timmar.. jag lekte med en hund :D.. SÖÖÖT VA HAAN
här e haan :D HIHIHI.. skit sööt o skit mysiig.,.. hörde från ägaren att han e klok?.. joo när de kmr in gammla gubbar skäller hunden... när de e snygga tjejer så är han lugn o tyst xD HAHAHAH ASG*
stack sedan o åt ris med kyckling.. sen va de shopping runda :D
(förstoring på de jag köpt )
  1. Rosa skjorta
  2. Tiger tröja
  3. Lins förvarare
  4. Skor -
  5. Klocka -
  6. glassar 6k styck :)
  7. köpte även 1 tröja till min far och fettot köpte en tröja till sin vän :D...
kallas för shopping?.. slösa inte så mkt pengar xD.. överlever HOHO ska sova xD natti natti


Kommentarer
elina

Låter som att du har en galen shoppingkväll där ;) Haha! :P Jag ääääälskar hur jävla billiga glassarna är utomlands!! :o typ 4 kronor styck xD önskar det var lika billigt här med xD

2011-07-21 @ 22:27:25
elina

Ahhh juste :P Jag känner en, eller min mormor, som har en hund. Och hunden ogillar killar så den försöker bita och naffsa på alla killar som är i huset. Haha, fast det är en liten shitzu eller va dom heter :P den försökte bita james förut, och den attackera mina fötter. asläskig :P

2011-07-21 @ 22:28:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0