*Used to be?

No Promises
I dont want to run away, I want to stay forever, through Time and Time..
No promises
OBS! LÅNGT INLÄGG TYP
Hej Bloggen -.-"...
as seg jag vet men något gjorde att jag kände för att skriva idag. En klump som jag känner för att få ut.. vet inte vem jag ska vända mig till ingen skulle bry sig. ibland är det bara skönt att få ut de man känner på ett sätt där ingen är speciell - alltså man släpper ut för att det skall bli en lättnad. Även om man ahr sina vänner där så finns det viss saker man inte vill säga.. man håller det för sig själv,.. den dagen man vill säga de känns de som om ingen egentligen bryr sig. vänner finns där bara för att...
satt o kollade på Tingeling filmer ^^ tkr faktiskt de e kul o kolla på äventyrs filmer. :).
Anyway jag tänkte lite på vf jag betér mig som jag gör...
  • Ignorerar folk
  • grottmänniska
  • emo??????
  • Avstånd?
Joo... jag vet svaret... vill få ut de.. men hur? O.o"
jag brukar alltid snacka i gåtor så aa xD alla vet att de inte e perfekta.. men klart man anpassar sig efter rykten? rykten behöver inte alltid stämma. rykte / Snacka skit.. allt kanske inte e skit eller ryktE? folk ser saker o ting på olika sätt -  1 åsikt kan va skit för en annan person..?
Jag personligen har gått igneom mkt och sånt får man ta för att lära sig själv sina misstag m.m
Jag skriver allt detta typ ( går runt busken ) jag kmr inte att komma till slutet, finns bara 1 grej man egentligen vill komma fram till. som sagt .. allt blir som en lättnad
För att få förtroende och inte göra andra orolig undviker man oftast de man tkr om att göra? ( klurigt)?
umgås med någon kompiss som har kännslor för en? visst inga problem.. men om man ska anpassa sig o tänka på andra så kanske de e lika bra o inte gå ut alls?
xD aaa de va allt... ha fått ut de mesta? elr en del.. har lärt mig en hel del from the past..genom att tänka sig frammåt lär man sig en hel del också..
Good niight


Kommentarer
JenniC

Jag fattar iiintteee, micket sikonstötiigt sövenskaaaa....

2011-05-15 @ 18:06:02
URL: http://kyou-kara.blogspot.com
Carro

Inte meningen att du ska förstå lilla gumman xD

2011-05-15 @ 20:48:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0