Torsdag 19 Maj - So you think you know me inside out?..




Love to her :)

.... vet inte riktigt va ja ska skriiva känner mig lat haha... idag ha de kommit nya varor jaa uhhh vita bikeleggins typ vita med spets som jag definitivt tror kmr ta slut på direkten..

jag va uppe i butiken en liten stund sen orka jag inte stå där mer eftersom att de va så mkt folk -.-" gömde mig i lagret o hjälpte till där nere :D, mycket lugnare och skönt att sitta ner ^^,

eftersom att de e imetering på måndag passar vi på o gör om grejer i butiken.., nya afischer m.m as fräscht men ännu är vi inte klara.
detta återstår:

de e typ allt jag ha gjort idag..slutade och drog till kines affären köpte lite grejer kom hem o sov som en griis xD..vakna dega och käka nu sitter jag här :) japp då va dagen slut... måste sääga att vi fick skäll av ngn jäävla granne som kom upp o sa att kl e 22,40 inte okej att dammsuga HAHAHA!!! lite små kul.. ingen i familjen öppnade dörren i början efter 5 min öppnade vi o så börja hon prata xD.. AHAHA...

lägger mig igen nu.. nite nite



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0