Tisdagen den 31 Maj - Tjockat miig

HAHAHAHA kommer inte på ngn rubrik?.. anyway idag har de vart fint väder :) de gillar vi! snakade med syran då jag vaknade ( halv 10?. ) kmr försent till arbetet va första tanken.. anyway ringde henne på mobilen sen... snackade skit som vanligt... stack in på arbetet och aaa de va fullt med folk som kom idag eftersom att de va fint väåder o alla ha fått sin lön m.m... Lunchade på MCD.. TEAM BOX blev de ... åt upp alla förrrutom 2? elr 3 som Boel fick käka... kände nästan att jag börja få ont i magen då jag åt xD drack vatten OFC. blev sugen på Boerl's Cola :( men våga inte dricka HAHAHAHAHA !!!!! * kidding*


hemmåt idag bjöd mamma på en glass.. köpte en Päron Daim?,. snackade med Sofia och Fettot på väg hem ^^ hihi sakna dem mina 2 Fläskisar

Jahaapp? 10 dagar kvar till studenten, 14 dagar tills jag reser... 4 dagar tills jag sluta arbetet!

Fan va NAAAAJS!

Ska försöka att klämma in ngn mini-trip mellan arbetet och studenten.! samt mellan resan och studenten.. bööh.. sten fattiig? vart ska man åka?.. typ Halmstad och Kalmar? vi får se ':).. Ska försöka dra mig upp till GÖTEBORG en sväng... 

Fasen.. Glödme ju skriva att jag köpte en RÖD FIN RESVÄSKA IGÅR!! :D...vet inte om den e hemma än.. men aaa 1049:- ?.. INTE DYRT för en vacker väska xD what ever.l.. la även ut 145 kr på att köpa ett mobilskydd till min mobil xD.. den va snygg.. en Lila blev de :)



köpte även tubtopparna från Gina..


kiss & Lööp -> bye bye



Kommentarer
Anonym

var ska du resa?

2011-05-31 @ 20:32:34
Carro

Asien :)

2011-05-31 @ 20:35:45
URL: http://chingeliing.blogg.se/
Nga

vietnam? ^_^

2011-05-31 @ 20:37:26
Carro

Förmodligen :D

2011-05-31 @ 20:46:01
Marilou

Vart köpte du skalet/skyddet? Är det förresten xperia mini pro? =D

2011-06-17 @ 01:10:09
URL: http://mariilou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0