Tisdagen den 24 Maj - Inventeringen är klar!!

Allo!! ( Missade att blogga igår?) måndag den 23 maj

månda?... uhhh de va en seg dag.. inte mkt folk som kom allls... inventerade o inventerade,, räknade o räknade -.-"//



Inventeringen är klar idag och de känns as skönt :)... slutade med att vi räknade leggings -.-" de va inte kul. ca 5 färger i olika storlekar och olika Artnummer O.o".. så aa för mig har dagen gått rätt snabbt :)

blipparna va typ söndriga i morses -.-"... aja anyway.. vädret idag ha vart cepe.. i morses va de mulet.. senare mot efter middagen blev de REGN!... efter de blev de SOL.. och efter igen haglar de som tusan...fy.!

nu när ja skulle hem va de inte regnigt ialf...ha inte tagit bilder på nya saker som ha kommit men de kmr att komma upp mjukis kläder för 299:- På rea e en del 49:- :) billigt så jag har lagt undan till mig o syrran. jag stack till köket och åt kakor o skit hela tiden xD va hungrig.. slutade med att jag rensade alla nappar 8-) 



ska nog avsluta häär... tror jag.. kanske uppdaterar mot kvällen xD


Kommentarer
JenniC

oooh, vadå för nåt??

2011-05-24 @ 20:11:01
URL: http://kyou-kara.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0