Tisdagen den 17 Maj - Welcome to my silly life..



Perfect-  P!nk :)  ♥


har lagt upp den orginala av denna låt på Facebok men här e en cover... gillar den orginala mer :).. satt med Photoshop igår och gjorde skolarbete till kl.00-01?.. as trött..ialf

Idag på Gina har vi fått in nya grejer.. väskor,strandmatta,klänning... va de ngt mer? brillor och fodral till brillorna, :)


för er som inte har Student klänning än rekomendera jag denna som vi fick in idag.. fick in många klänningar så lägger upp lite av grejerna :)


så där ja :) första bilden finns i många fler färger.. den i Mitten menade jag som student klänning endast 199 kr :) helt ok..finnns i 1 färg till typ korall. Ska skrapa ihop mina pengar o köpa en sån i Korall färg :). Blusen som ni ser finns även i OFF White... ( VIT )  

jäävla.. glömde visa fodralen xD.. rätt FRÄCKA MOHAHAa



har inte så mycket mer att säga, dagen har varit extremt SEG!.. kom hem o ha tvär ont i mina fötter :(.. 

Fettot ringde mig på väg hem ^^, ngn o prata med ialf,, saknar fläsket...

nepp ska avsluta med en DAGENS OUTFIT ( dålig bild) men ändå :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0