Onsdagen den 18 Maj - Bby where have you been?.♫

Chingeliing :D!
Kom precis hem från arbetet,.. as trött :(. idag har jag faktiskt vart nere på lagret o arbetat xD hoho rätt kul..  Började först o främst med att sortera toffsar och räkna dem O.o.. 


efter de - för er som har sätt dem tubtopparna? anyway. de kommer bara fler o fler o fler :O... fick typ 2 kartonger med sådana då hoppades jag o min kollega att de va slut på leveransen av just dessa topparna.. Jag gick till hyllan o sortera dem efter storleksordning... efter ett tag hörde man ANNETTE gapa iniifrån lagret 

- " CAROLIIINN DU FÅR INTE SVIMMA NU NÄR JAG KOMMER"!!!

jag typ O.o?.. så kom hon med hela famnen full av dem j*vla topparna -.-"... ingen köper dom knappt. så onödigt... kom in massa Jumpsuits oxxå.. finns nu i GRÅ ^^,



kl 16,00 gick jag upp till butiken o börja va där uppe.. inte så mkt folk idag eftersom att de e så fult /tråkigt väder -.-" änyway. ska lägga upp bilderna nu och sedan skall jag snacka skit med syrran och därefter drar jag o tar en LÅNG VARM DUSCH :)

CYAA




Kommentarer
Unni

JAg vill också ha en mama som köper saker till mig :((

2011-05-18 @ 19:20:01
URL: http://unniland.blogspot.com/
Carro

hahaha asså hon köper grejer till mig 1 gång om året... eller om jag verkligen förtjänar de.. förrut köpte hon typ linne elr ngt för jag fick bra betyg i skolan sen när jag börja få VG /MVg så sluta hon köpa eftersom att jag fick de ofta -.-" HAAHHA

2011-05-18 @ 19:31:39
URL: http://chingeliing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0