Måndagen den 30 Maj - I can dance my tears away ♥



..... what to say?..♥

Alooo... sitter och äter degestive med smör.. ( MKT SMÖR ) + pepsi xD hohoh :P uh... vet inte riktigt va jag  ska skriva,,, sitter nämligen och äter o tänker samtidigt Hohoh.. inte så bra kombination men ayaa.

Idag på Gina ha de vart Segt... Saknar Vietnam.. Vill Hem till Vietnam :D!!!!!!!!!!!! hohoh Studenten närmar sig och jag ha 1 prov kvar i matte -.-"... ska plugga idag och imon.. Onsdag kl 8 blir de prov O.o"..

Vet ni vad jag ha tänkt mycket på?.. -NE!... Tatuering (A) har många bilder som locckar mig groovt mkt... fundrrar på att tatuera hela ryggen typ..  från vänstra svank upp till högra axeln?.. HOHO... låter inte klokt men joo.. vill faktiskt xD!.. ha hittat bilder men de lär inte bli av -.-".. kanske en som täcker halva ryggen?. Äsch de får vi återkomma till... har faktiskt bilder som jag gillar men hitta inte dem nu -.-". eftersoma tt jag e Asiat så ha vi våra traditioner m.m,, typ " smutsigt att tatuera sig" ? vad tkr ni om de?... problemet e ju att man e tjej oxxå -.-"..kaos.. ingen bryr sig men min mormor lär få hjärtattack om hon ser min tatto O.o hoho Ajaa..

.. ska äta klart mina kex o sen sova?? eller plugga om jag orkar :)...

Fick även 515 bilder till idag från Balen?... lär komma upp bilder här såsmåning om :)  ska dra mig nu?... Hajdooo




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0