Måndagen den 16 Maj - Wierd day




Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it ♥




VARNING FÖR MKT TEXT men läs gärna . ngt roligt som hänt :P

Alloo... måste säga att dagen ha vart lite kul o inte kul -.-" när jag kom till arbetet fick jag packa upp nya varor som ahde kommit in i butiken :).. de som e inne juste nu e ju NEON FÄRGADE saker som t.ex väska,bikini, solbrillor m.m.

rätt kul att få se va som kmr in i butiken..idag kom de in nya :


dessa den rosa finns även i neon GUL


blir så sugen på att köpa hela tiden.. men just nu e jag sten fattig.

hade lunch kl 12. stack o åt med jennifer på jensens gott som vanligt :) stack sedan til skolan o åt tårta xD chilllade lite med klassen sen stack jag ut till arbetet igen.




" vet ni vad som hände? då jag kom till arbetet ?.. såg en invandrare som kom in med en gammal tröja typ. (modell som inte finns längre ) den va typ sönder så hon vile reklamera den. men de va nder julas vi hade utförsäljning av den modellen. Vi frågade om hon hade kvittot med sig, hon sa neej min mamma köpte den till mig lalala.. sen sa hon att hennes kompiss ha fått byta vf får inte hon m.m ( as kul vågade inte skratta ),, sen skulle en kollega snacka med chefen.. chefen kom upp och prata med tjejen  att de inte e okej att komma in varje vecka / varannan vecka och reklamera nya grejer hela tiden o säger samma sak. chefen sa även att hon vet att denna tjej ha vart på knalle  o gjort samma sak"


HAHAH FAIL hon blev as tjurig och stack med bestämda steg hohoho xD
när jag sedan skulle ner till lagret träffa jag en annan kollega hon sa precis samma sak. bara att hon kom in med ett par gamla trosor O.o HHAHAHA hon invandraren sa att hon köpte den så och så o så.. väärsta brun- gult o grejer i trosan -.- man vet ju att de e gammalt.. wtf skämms man inte?


anyway har aldrig sätt sånna människor i hela mitt liv HAHAHAA första gången o jag höll mig för skratt.. ett mirakel ^^ ne nu ska jag äta o dega.... juste.. de som inte va kul va att jag missa körlektionen idag :(...
höörs imon så får vi se vad som händer  :)
blogg jäveln e fortf inte klar.. sid menyn flyttas ner varje gång jag skirver inlägg.. skit samma xD..


Kommentarer
JenniC

Urgh, hur kan du skriva så xD vidrigt ... hahaa

2011-05-18 @ 05:26:06
URL: http://kyou-kara.blogspot.com
Carro

HAHAAH !!! vadådå -.-".. sanningen ju de va ju de som va de roliga xD annas e de ju ingen mening med att skämmas om man lämnar tillbaka ett par trosor elr hur ? :P

2011-05-18 @ 18:28:52
URL: http://chingeliing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0