Lördagen den 28 Maj - Studentbalen 2011

Alloo!... Nu såå ska jag nog berätta om dagen sen ska jag berätta om gådagen ^^ lär bli ett långt inlägg.!
Börja med dagens outfit :)



Okej idag vaknade jag med världens ont i magen -.-".. tror jag blev matförgiftad av maten igår :( kom till arbetet kl 13 och slutade 16. stack o köpte biobiljätter och sedan fikade jag med fettot :).. 


STUDENTBALEN!


Hemma och när vi precis kom ut :*) 



Andra personer som va där :)



Vi med en gullig 8 veckors valp :) * Frutt rädd för hundar?? *



På väg innåt :)



Vissa av dem som kom och kollade på :) Izza Pizza fattas dock Henning,Jansa m.m



Klasskompisar :)  vi va fler men just vid de tillfället va de bara vi 



In på Grand ;) The red carpet


Folk som sitter o väntar på maten


förrätten Skagen röra med ngt.. huvudrätt va kycklingfilé med potatisgratäng o sås + sparris.. Efterrätt.. vanilj Pannacotta :) ♥



Avlsutar med bilder på oss i Grand :).. tog inga fler bilder efter dessa 2  har fler bilder men de kmr nog upp en annan dag :) senare mot kvällen dra jag på bio o ska se på Pirates of carribean ?(stavning) 3D.. sen hem o soova :D Ledig imon.. HÖRES <3




Kommentarer
ANONYM ;)

wooow sâu biutiiföön curry nilssoon !

2011-05-28 @ 21:11:17
Jenni

Very beautiful indeed!

2011-05-29 @ 13:04:14
Benni

Fint du va ^^

2011-06-02 @ 00:32:39
URL: http://benniiss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0