Lördagen den 14 Maj

Heelloo :)
Dagen började med att jag vakna kl 09,00 låg o degade i sängen HAHA skönt som fan.  Gick sedan ut för att käka en macka o tog en kopp te så jag överlever dagen.
hade ca 10 min på mig att dra till stan fick gå snabbt .. när jag väl kom fram började jag med att städa undan lite -.-",, människor är HULIGANER NÄR DE GÄLLER REA!


När jag sedan stod vid kassan såg jag att massa kärringar o gubbar kom traskande.. fattar inte va som händer... stälde mig vid fönsret o då va en jäävla massa folk :P trodde nästan de va SVERIGES NATIONALDAG xD
Fick ta lunch kl 12,30 och 30 min på mig att äta.  O.o" va inte så jätte hungrig egentligen HAAHAH kollade på kärringarna när de gör ngt.. kom ut o så visade sig att de dansae svensk folkdans elr va de fan heter.. är född i Sverige men har aldrig sätt O.o..
Check This out :)

anyway stack till MCD o åt lite sen stack tillbaka till arbetet,,, fick slut typ 20 min tidigare WIIHOO.!
åkte med mamma in till Hässle och käka sen hem o sov som en feting griis :)
ska sova nu igen o vila ut mig imon :) God natt

btw.. bloggjäveln e snart klar..små detaljer kvar -.-"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0