Put your Hands on my body Oh oh oh..

haaallooo..

vaknade nysss.. e ledig från mina 2 näthandels lektioner ^^ hihi e klar med de jag ska vara klar med så fick ledigt på båda lektionerna.. har dock klf kl 2,20 typ så ska till skolan.. sen slutar jag :D ska försöka gå runt och leta praktik plats undra hur de kmr gå.. shiet... 250 timmar att ta igen.. de betyder 8 timmar netto VARJE DAG i 1 MÅNAD..
sounds good va?...*NOOT*
kl 18 ska jag dra och hämta hem min balklänning..
nepp nu ska jag käka ngt o dra mig till stan.. vackert väder :D hohoh.. hörs la ikväll?

Hello.. im back :D!

aaa jag stack ju till skolan ?.. haha elr aa ajg gick egentligen till stan först o sökte eftyer praktik.. de gick inte bra :(... men aa stack till expresso house och köpte en is chai :).. då mådde jag bättre hihi... va på näthandels lektionen en stund ialf.. hade tråkigt...  efter de stack jag o 2 klasskompisar till stan o dega,, skulle köpa lite grejer,... så sprang jag runt igen o leta efter praktik.. o vet ni vaD?.. till sist hittade jag ^^. 8 timmar varje dag utan onsdagar?.. 6 timmar?.. om ajg inte kommer på religionen då ^^.. får se som sagt :D!... ser inte fram emot de utan ser bara fram emot att döööööööö dö dö dö..

anyway.. hoppas jag klarar mig o får G i praktik.. annas e de kört med livet TYP...  tråkigt värre.. men yes.. hittade praktik och de va la de viktiga för dagen?..

just nu sitte rjqag med hårinpackning.. fundera på att sova med de?.. känns som om mitt hår kmr brännas upp elr ngt :S... kanske ska ha de ngn timme ?.. aja.. avsluta häär :).. god natt <3

En vacker bild jag tog då jag skulle ut på stan :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0