It feels like more than distance between us...

Eye to eye
Cheek to cheek
Side by side
You were sleeping next to me
Arm in arm
Dusk to dawn
With the curtains drawn
And a little last night on these sheets
So how come when I reach out my finger
It feels like more than distance between us...♫ ❤

Heelloo
Ajamensan... dagen började med att jag vakna 07,45 -.-":. matte C prov kl 08,00 kom försent 15 min.. gjorde provet 30 min fick alla rätt.. Bild på Ett G prov i Matte C ( övningsstencil )
efter provet stack jag till APU läraren sen tjata hon och fick skriva ut nytt schema -.-"... kärringen frågade va jag ha IG i..jag svarade. IDROTT Okej?. - Carolin? du kommer inte komma in i högskolan om du har IG i idrott.
FUCK  YOU Kärring jävel.. kmr visst in -.-" OHH !..
aja anyway. gick till Gina Tricot o började arbeta Min första dag,,,.. shiet idag va de lugnt. bruka va massor med folk annars   Åt Mc Chicken &co som lunch sen arbeta igen till 18,00.. satans snorungar ( ungdomar) = kvinnor som inte kan hänga tillbaka testade kläder.. -.-".. de där va i 1 provrum tänk i dem andra O.o.
Kom hem o tog en varm dusch, snacka lite med syrran. käkade lite.. e as trött  men försöker hålla mig vaken.. ska nog inte blogga mer. ska nog dega o sova så fortsätter arbetslivet igen.. Hörs imon. Bye..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0