Bye to mah sisteer

Om... vad jag har gjort idag kanske?. kan börja med att jag sov kl 2 igår natt.. satt o plugga matt till döds typ. idag morse kl 8 tänkte jag göra provet men va inte redo. Mot eftermiddagen skulle jag göra provet så de blev tyvärr inte av.. var fortfarande inte redo HAHAA..gör provet imon kl 8 istället :)

(  Kl 14,00 idag åkte min syrra till Vietnam.. snacka om sooft :(... imon när hon e framme lär ajg slita som ett djur på praktiken.. )

Efter matten så stack jag o jennifer ut o fika :).. hade skit kul snackade om typ allt mellan himmel och jord.. fick ont i magen xD ha nog inte skrattat så mycket på jätte länge ^^

Vädret idag va rätt fint.. nu mot eftermiddagen regna de O.o.. Köpte Bikini på H&M för 49,50 eller jag köpte inte.. utan de va lite fel på den så jag fråga om de va okej att jag betala halva priset, då sa hon OK .. så betalade en bikini överdel för 25 kr :) inte dåligt va.

Efter de gick jag o testa min balklänning igen :) den va inte så som jag hade tänkt mig -.-".. men ha typ sytt om den 2 gånger, men får la nöja mig med de..Bild på klänningen får ni nog inte se förrän Bal dagen den  27 maj :)..

Imorgon blir det min första praktik dag  OCH att jag sakta kmr döö :).. bloggar om praktiken och matteprovet imon :). hörs så länge :) Byee

bilder från fikandet..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0