29 Juni - A Long Boat trip in Nha Trang? O.o

Heelooo!..
Jopp vi vaknde upp och kl halv 9 skulle vi vara nere vid receptionen... gissa varför?  joo..Rubriken Avslöjade allt men aja.. vi skule dra oss på en BÅT TRIP.. hihi besöka de 4 olika öarna i Nha Trang :)..
kl 08,30 kom en bil och hämtade oss utanför hotellet och körde oss direkt dit till hamnen... där mötte vi upp vår guide och så började resan.. elr not yet.. jag köpte 2 hattar och 2 brillor xD AS VARMT!... nu så gick vi på båten :).. vi åkte iväg o bilderna får förklara resten...:D
första  Ön... gick inte in dock kostade 50k O.o... 
Najs va :D
eftersom att vi inte gick in köpte vi glass :D

Ö nummer 2

på väg :D...
Vi valde att kolla på Koraller :D!.. man kunde bada o snorkla o hoppa flygskräm xD..
man ser inte så bra men aa
ouuff hot boi 2011? HAHAHAHAHAHAHA ASG*
off to next island? ( fan va fulkt de ser ut ).. men aa nästa ö.
men innan de satt vi o åt på båten och sjöng o skit.., ( orka jag lägga upp ett klipp?)
MAT :D....
detta gjorde vi efter maten :D

när vi va framme på den 3.dje ön sista?... så fick man paya 50k igen tror jag.. om de inte va 20?.. aja vi gick in o där hände de grejer ^^,
dega... vet inte va vi ska gööra -.-"...
FALL SKÄRM BLEV VÅR IDè...!..... jag fick börja -.-"..
aa vi hade KUL :D time to åka hem :D
mer av denna dag hände.. men hinner inte blogga nu... skriver de på ett nytt inkägg imorgon  :D.. kika in ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0