28 Juni - Failad shopping?

Allo.. FETT SEG MED BLOGGANDET.. Jag vet xD..  internet ha vart så jäävla segt samtisigt som man ladda film xD.. men nu ha jag internet och ska försöka att komma ikappa alla efterblivna inlägg xD..

anyway.. denna dag vaknade vi kl 11 typ.. vi skulle dra o shoppa i Nha TRang..
shoppingen va FAIL som sagt och jag o fettot började med att vi åkte till Maxi Mart för att se va som fanns där xD... joo vi hittade INGET... med tiden i de varuhuset blev vi hungriga och åt på plats xD..
Skullle köpa en plånbok men den va sne o de ville ej sänka så aa fuck it xD.... DRAR
Maträtterna vi fick välja mellan xD OUFFF 45k för 1 måltid typ,,, BILLIGT BILLIGT
FEttot valde ris med ngt kött... DE VA GOTT ! snodde hand ägg AHAHAHA
själv tog jag pommes med ngn biff bit o sås... den va med god.. ngt jag aldriig ha smakat förr xD.. måste säga att detta måltid va den godaste jag ha käkat under resan...
dessa toasten blev vår efterrätt  ( frukost)?.. HAHAHA as goooooooooda.... osten smakade dock inget men de va gott ialf :D.. dyrt -.-"... 2 för 25k... BÖÖÖH -_-"
efter shoppingen åt vi glass :D mot kvällen hände detta :D

efter glass  tog vi taxi utåt!... frågade efter ställen att shoppa men de slutade med att vi fick luffa o leta själva... köpte ett par jeans shorts och ett flätat skärp :D.... ha inbte orkat lägga in bilden på just kläderna men de kmr la upp xD..
Cykel taxi ut till ett annat käk ställe.. vet ej var..

Här hamnade VI :D..... KRABBBAA! ( Gh.E). köpte en liten o dela på 2.. as DYRt.. 1 kg kostade 400k xD omfg Måste säga att de va DE GODASTE JAG HA KÄKAT. man bkev smutsig om händerna ska ni veta xD


HAHAHAAHA

Suop Cua?.. typ.. som HAJFEN SOPPA MEN MED KRABBA ISTÄLLET


nästa maträtt xD kött marinerad med butter och garlic elr va de va xD

RAU MUONG .. OMY FUCKING GOOD... GODASTE EVER.... 25K för 1 talrik.. men AS GOOODD... skulle lätt kunna leva på de där asså xD..

åkte vidare till ett varuhus O.o.. när vi egentligen skulle till kvälls marknad?... aja fail vi stack upp o jag köpte mig ett lås till min resväska xD.. slutade med att vi hamnade på game avdelningen men spelade inget eftersom att de stänger vid 22

när varuhuset stöngde stack vi på 4D!.. HAHAHA alibabas ngt ngt.. AS BALLLT.. fyfan va ungarna skrek xD


.. en sväng nere vid stranden ^^ <3.. ännu var dagen inte SLUT O.o"..

Hihih.. stack till KFC och Lotteria för att köpa hem snackas o äta till Harry Potter filmen xD!...  här ha ni lite REKLM som de hade HAHAHA!!!..

på väg hemmåt nu :)


Japps.. hahaha PepsiGlass blev de för migg oxxå xD
japp då va dagen slut AHHAAHAH !!! fna va mkt vi gjorde under denna dag ialf xD XIIT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0