25 Juni - Gäster på besök -.-"

Allo.. denna Lördag var rätt jobiig.. massor med gäster kom mat hit o mat dit,,, gjorde dock inte så mycket jag såg en kvinna som gick förbi vår resort xD sprang efter henne eftrsom att jag ville ha Ba´nh B.oc lo.c ( stavning?)
köpte en till fettot och en til mig själv xD fick faktiskt mkt.,. 15000D för 1 små dyrt xD.. men de va gott :D tyvärr ha jag inga bilder men jag lägger upp de som jag har :D

hohoh.. han äta upp de mesta innan jag kom på att jag skulle foota xD


Vi klädde på hunden :D  hunden hade jäääävligt långa naglar -.-"... ingen hade tid att klippa men dagen kom :D (?)


på kvällen gick jag o fettot ut o lekte :D


xD snäckor som jag fotade av ngn konstig anledning :D
ännu senare stack syrrran o fettot ner o badade i poolen med  Anh Hai.. en ny personal i hotellet :) as kul xD







fyfan så många bilder.. de räcker xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0