23 Juni - Bye to my Swedish Friends

Allo.. fan som ni ser har jag inte bloggat på ett tag pga. att jag inte har haft tillgång till internet. funderar på att sitta och blogga dag för dag nu när jag ha internet :).. 


Okej 23 Juni - 

uhhm.. alla vaknade och yrare runt i rummet.. alla skulle åka hem :(... till sist var det bara jag och  fettot o syran kvar... små tomt men aa de får man ta. jag o fettot packade våra grejer och flyttade upp till syrrans rum xD hoho där hade vi mys pys... vi badade lite mot kvällen.. små kallt O.o!... dagen har helt enkelt vart lite små seg xD!.. ha inte fått sova ordentligt så dagen spenederade vi nog mest till för att sova xD...
?...
innan vi sov satt vi o Lekte lite SPA HAHAHAa.. ansiktsmask o klämma finnar? HAHAHA..  efter de stack vi o fixade naglar o skit.. själv satt jag med hårinpackning och fettot tvättade håret trots att han va rädd för AIDS  HAHAHA... jag bilder kmr :)..


Träffade på en liten fret unge :D

..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0