22 Juni - Ler & Bad ♥


SAMMANFATTNING


Jupp.. vaknade upp o käka.. sedan badade vi i havet OCH i Poolen xD!.. myysiigt... efter de stack vissa till Marknaden och resten (6 pers ) stack o badade Ler bad :D vd som e bra med just lerbad är at man får bättre hy och vissa säger att man blir ngt VITARE? O.o anyway,, bra för HYN (Y)

vi började med att byta om.. jag hade på mig mina egna badkläder man kunde hyra oxxå.. efter att vi bytte om stack vi till ler badet först.. satt där i ca 25 min sefdan stack vi till ngt som spruta massa vatten strålar.. vissa strålar gjorde fan ont -.-"... va där typ 5 min.. efter de stack vi till en vanlig vatten pool typ elr va ja ska kalla de xD..  ni kmr se de på bilderna sen :)... när vi var klara i de vanliga vatten pool saken fick vi bada i deras FETA POOL. ( basäng?).. man kunde lätt ha POOL PARTY!!... bvar o allt i VATTNET.. skit ballt...


DETALJERAT VAD VI GJORDE I VARJE POOL ( STEG )


STEG 1 -  LERBADET - under tiden vi satt i ler badet degade vi.. de regnade och vi tjejer ville inte ha lera på ansiktet -.-".. v delade upp så tjejerna satt i 1 pool typ och killarna i 1 eftersom att de säger at man MAX får vara 3 pers... när personalen hade stuckit kom killarna till oss xD.. alla 6 satt i samma pool.. mys pys :D! man skulle sitta där i 25 min.. men vi satt nog där mer etersom att vi inte hade klocka eller något liknande så bad vi personalen komma och säga till men de ville inte så vi satt lite längre xD de va as GUTT!!

STEG 2 - Sprutande vatten? efter lerbadet stack vi till sprut grejen!.. jag vet inte vad de e bra för men de va typ 2 väggar där de bara strålar ut massa vatten O.o... ni kmr se en bild sen. alla tjejer skrek då vi gick in.. de gjorde ju ont -.-"

STEG 3 - Rent Vatten? Till sist stack vi då till de rena vattnet satt där som en vanlig bubbel pool typ.. där delade vi oxxå upp oss i 2 pooler typ.. men vi satte oss tillsammans sedan då personalen hade gått HAAHA!!.. vi skulle sitta där i 45 min O.o.. gissa vad vi gjorde? HOHO.. hade vatten kriig skrek och snacka skit.. gjorde fula ljudeffekter m.m.. ni kmr att se på bilderna sen :)

Nu var vi egentligen klara med hela BEHANDLINGEN?.. fast vi alde att dra ut till deras FINA POOL som jag nämnde där uppe xD... fy va snyggt de va..  vi hann inte vara där länge dock eftersom att de andra som gick på marknaden hade kommit för att hämta oss xD... vi badade i ca 15 min så stack vi upp o duscha o hela kittet...
andra bilden till höger ser ni BAREN xD fans VODKA o skit där. de 2 underbilderna såg vi då leran kom ut och innan man hoppar i måste man duscha i rent vatten xD


Eftersom att de regnade fulade killarna sig xD (3.dje bilden )..... första bilden ser ni SPRUT SKITEN man kanske inte ser strålarna så bra men FYY! säger jag xD








HAHAHAa mååste lägga upp några klipp xD

joo grejen e att det är en kille som skulle ge blomor till min lilla syster xD men han vågade inte.. och så här såg de ut :D





gullig klipp på min kusin :D

skulle lägga upp klipp på när en vän skulle ge blommor till henne HAHAHAA... lägger upp när jag palla..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0