16 Juni - Lazyyy daaay?



(BJUDER)

Heellloo!... som sagt.. kmr inte in på facebook ha testat många olika sätt men kmr ingenstans typ -.-".. hotellets
datorer cepar..anyway

Idag har jag o fettot sovit.. haha sov kl 3 på natten ( viet tid).. vakna kl 11 av att städerskor kom upp o fråga om vi ville att de skulle städa rummet -.-".. jag typ ..i.. FUCK YOU! hej då stängde dörren HAAHA ne men jag ba nee senare.. sen stängde jag.. sov.. vi vakna kl 2 senare mot eftermiddagen  (Y). vi stack ut och käka Banh canh Cua :D de va skit gott men tyckte att allt här ha blivit dyrt sen senast jag va här ..

aja räcker med text.. ska lägga upp bilder från Resan/gårdagen och dagens bilder :D



Frukost?...





FETASTE JAG HA SÄTTTT:: ABOOOWW



BIG C


köpte dessa på BIG C.. lite mer grejjer köpte jag



6 påsar mjölk med :D


fettots Cöm Tam :D








och just nu sitter jag och blogga men bjuder på bilden längst uppp hahaha den e senast taget :D niite nite.. kl e 02,15 -.- checka ut imon innan 12 .. kmr döö




Kommentarer
Anonym

facebook är tydligen förbjudet i vietnam:-o så kanske de är därför

2011-06-16 @ 22:32:23
Carro

hahaa neee man måste vara pro xD jag kmr in nu :)

2011-06-17 @ 14:52:17
URL: http://chingeliing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0