14-15 Juni - My flight trip to Ho Chi Minh City

Allloo.,,. long time no seee.. ha inte haft tid,.. kan börja med att studenten va najs :D.. dock ha jag fått mina visdomständer på båda sidorna av nerekäken -.-" inte kul asså.. kan inte äta.. samt hade jag feber till döds... men jag överlevde :D
Jag tänker inte skriva så mkt.. bilderna får förklara :D

vi mellan landade i Amsterdam och MAlaysia :D. ha fler bilder i mobilen men de kmr nog upp imon,., e för lat just nu.
vi åkte runt saigon och luffa... sedan bowla vi i Parkson och sedan åt vi Lau Hai San :D!!!



inte så mkt mer... druckit Tra sua tran chau .. ni ser fetot med både mitt o hans glas hahaa... avslutar häär.. god natt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0