6 Juli - dega dega dega..

idag ha jag ba degat? de e så jäävla varmt.. står inte ut O.o"... i morses stack vi ut med cykel och cyklade runt.. köpte lite skit.. sen stack vi o drack Tra Sua... denna gång köpte jag APELSIN SMAK.. den va inte så god -.-".. MELON va godare xD... sen va vi hemma.. kolla film.. lyssna på musik o dega... mot kvällen åkte jag o fttot ut på en moppe tur xD... åkte as långt.. nästan ända ut till Havet som vi va på för ngn dag sedan ... 30-1 timme att åka dit sen hem samma tid... sen va jag tvungen att köra runt stan i Hai phong... eftersom att jag inte visste va de låg typ O.o."..

fan... jag körde sakta in mot trotoaren.. för att kunna prata med en som satt bakom mig.. o koncentrera mig samtidigt... så kom en taxi o låste in mig mot trotoaren -.-".. cepe!.. fick ryck men aa jag chillade xD... körde upp mot trottoaren istället.. FAIL!...
kom hem o hade tvär ont i röven  O.o... fett stel AHHAAH!..
aja.. ska dega med fettot o kolla film om jag ej somna xD natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0