4 Juni - Hot Like Shiit!

en bild tagen för mindre än 1 minut sedan xD

Idag ha de vart såå JÄÄKLA VARMT!.. ha bara vart hemma idag faktiskt xD inte gjort ett skit.. tankat filmer,köpt massa snacks o godis... ska dega med film ikväll innan fettot kmr hem o förstör min sköna stämning HAHAA!..
aja hade egentligen tänkt att dra ut till stranden idag med Co Phuong. o hennes vänner.. men de blev inte av.. hon får åka själv xD... kmr nog hem sent som vanligt och jag behöver min skönhets sömn för att orka med nästa dag xD.. imon åker jag till Thuy Nguyen över dagen :).. åker hem igen till kvällen ... har nog inte så mkt mer att skriva...
avslutar nog här,.. :)..
en bild tagen den 10 Maj? HAHAHA


Kommentarer
Sofia - Foto, mode & personligt

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med :)

2011-07-05 @ 14:08:04
URL: http://smnmode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0