3 Juli - Kaaaaoz

anyway,,, idag vakna vi tidigt igen.. kl 8 -.-" fakk  fattar inte  vf vi ska vakna tidigt om vi inte ska göra ngt...hittils ha vi yrat runt o letat efter flygbiljätter hem till saigon.. fan allt kosta runt 2 mille,, inte s¨dyrt men de finns billigare med dåligare flyg m.m -.-" blir cepe..
snart när vi nu ha bestämt oss för flyg skiten så dra vi till Thuy Nguyen. Hälsa pån fettots Pappa's släkt?.. okej bröder syskon?... lär inte ha internet där men kmr va borta 1 dag. Lär nog inte vara där mer än 1 dag O.o. HAHAHA,... aja vi va ju o bada igår... lägger upp bilder från Igår :)
en Pool som man hoppade i.. eftersom att jag e typ Cepe rädd för äkkliga människor btyder att jag inte badade xD äkkliga människor menas att de har mens de kossar i vattnet.. ngn kanske ha mongo sjukdom m.m
haha 3 små pojkar till fattas
eftersom at jag ej badade satt jag o åt baguett med ägg xD... tväär hungrig..



kvällen stack vi ut till Hai Phong's strand?.. elr utanför-. as långt att åka o jag fick tvär ont i röven av att sitta så länge xD...






fler bilder men orka inte hahaha.. sista bilden e vi på väg hem :)



Uppdatering xD

ändrade planer !..., yepp.. skulle med fettot till hans farbror men visade sig att jag inte ville sen.. vet ej vf men jag hängde med dit xD... vägen va AS JOBBIG och jag ha nog fått blåmärken på rumpan -.-"... staden ? heter Thuy Nguyen odh e AS FATTIG typ... folk bajsa i vatten o grejjer xD... aja vädret idag va 37 grader O.o. FETT VARMT och de tar oss 1 timme att åka dit med moppe.. ngt mer kändes de som ,, as segt o skit varmt.. fick damp xD..äsch.. jag kom adlrig hem efter den resan?.. jag försvann till ettt internet café sen stack jag o Hoa ut o tog en drink, sedan åt vi glass och sen riktig mat :D kollade på utiskt därefter.,..
i morses innan vi skulle åka.. CÖM CHAY xD.. NOO KÖTT!
på Båten... ?.. HAHAHA han som styrde båten va äkta FASHION BOOY xD.. snygga kläder o allt så ser man honom jobba med båt?.. okeeej????????
ha ingen bild från besöket i Thuy Nguyen.. men hemvägen ser ni här :).. ngn bro?
ngn maträtt vi gick o åt sen.. vet i fan va de heter xD FINNS INTE I SAIGON IALF inte va jag ha sätt xD
stack ut o snackade skit sen ^^, fint där och de va massa gamla gubbar som satt o snackade skit?
Lilla Däng blir arg för hon inte får äta nötter HAHAHA xD skit söööööt . =*
detta åt vi och drack?.. sen åkte vi hem.. nu sitter jag här.. ensam?... jupp.. God natt Ppl


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0