29 Juni - VINPÖ LAN ...O.o" ??

Alloo!... som sagt vi vaaknade kl 7 denna dag eller 8 kasnke de va.. klart vi va trötta.. båt resan va klar kl 15 typ.. hemma vid hamnen igen kl 15,30.. visst var vi trötta men vi skulle åka vidare imorgon så vi var tvugna att hinna med en grej man inte kan missa i Nha TRang :D..

joo efter falskärms äventyret var våra kläder fortfarande blöta.. vi hade inte tänkt att bada så vi tog inte med oss kläder.. men aaa.. vi kom hem och coachen ringde en taxi som skulle köra oss tilll VINPÖ LAN? HAAHAH .. skojja... VINPEARL LAND heter de xD... ett ställe som likna LISEBERG men MKT STÖRRE xD.. mer grejer att göra :P..

jag o fettot köpte biljätterna i förväg så vi slipper stå i kö. 360k/pers.. O.o dyrt men ALLLTT där inne e gratis förrutom maten :) så de jämnade ut sig xD.


kom precis fram :)

på väg mot ön :).. as fin utsikt xD

snart framme :D tog oss ca 20 min at åka dit med en sån här bur ? O.o


framme och den första karusellen vi såg gick vi på direkt utan att se hur den skulle åka O.o.. FYFAN.. DEN MEST OBEHAGLIGASTE JAG NÅGONSIN HAR ÅKT xD.. stannade upp och ner i luften typ 1 min.. kändes som om mina ögon skulle ploppa ut elr ngt har dock ingen bild -.-"




gick in i ngn grotta.. där köpte vi var sin mugg ? ni kmr att se snart :) under tiden vi väntade på mugggarna spelade vi SPEL :D ALLT VAR GRATIS  :D


ser inte så bra. men de blev fina :D


HAHA COOL gubbe xD


letade efter mat.. 


DYYYRT!

Vaaten sång?.. dålig kvalité på kameran xD sorry.. men de e vatten som sprutar :D


UNDERWATER WORLD 


åkte hem och va hungriiga.. skulle dra till maxi mart o äta igen men fail. -.-" åkte till fel ställe. sen
va vi ute och åt på gatan.. gick på chö dêm.


nepp inga fler bilder orka inte ladda upp de räcker HAHA..,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0