2 Juli - Vakna tidigt ?

vi kom hem kl 1 halv 2 på natten igår och vi vakna tidigt idag för att di cun´g -.-".... man dra ut och rensa gravar och bränner pengar till våra förfäder m.m vaknade kl 8 idag för att åkta till gravarna. vädret idag e skit varmt döör av att vara inne...  vi käka precis och nu ska jag försöka komma ikapp med alla efterblivna blogg inlägg xD...

snart e jag klar :D
hittils ha vi bara ätit, jag kolla på full house på TV innan xD den serien e bra.. ha sät den förr men bara för att jag inte hade ngt annat bättre för mig så satt jag o kolla xD... stack upp tilll rummet sen och blogga o facebooka xD
tror inte de blir så mkt mer idag.. ska nog dra ut och bada sen?.. jag ska nog inte bada orkar inte xD.. jobbiigt att torka kläder o duscha o tvätta av all vatten o skit.. shiet!.. får se..
hot boi? HAHAA.. fettots kusin :). skulle klippa sig men frisören va fett seg så aa stack xD
Graven
MAT
HAHAHA lite folk xD..
lägger inte upp fler bilder nu.. e för trött.. ryggen liknar en kamel -.-". aja ha hunnit med alla mina bloigg inlägg.. bara STUDENT inlägget kvar.. lägger upp bilder senare om vi ska ut o bada :).. ses så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0