19 Juni - Student firandet!

Holaa!... nu när jag ändå inte har ngt att göra så kan jag blogga om student firandet förra månaden xD HAHA.. ska skriva om min " riktiga" student fest med men de blir när jag ha kommit hem till Sverige.. ha inga bilder här :P
för er som har mig på facebook finns bilder från Balen OCH Studenten ;)
Aja.. vi va ju i Dai Nam den 19 Juni...när vi då kom hem skulle alla duscha o grejjer... så jag gick in i rummet o fixade mina grejer medand e andra höll på o pyssla i bardagsrummet utan att jag visste om ngt..O.o?
när jag sedan kom ut fick jag massa snor på mig -.-"...


bjuder ^^.. haha de jag ha i näsan e såna gummi grejer man spruta typ.. finns i sverige med :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0