1 Juli - Andra dagen i Hai Phong

alloo... va ska jag säga om hai phong efter 1 dag TYP.?,, trodde att staden va STÖRRE!.. alltså typ som saigon elr ngt... jag bor centralt just nu och jag tkr att de likna Binh Duong.. en liten stad utanför ngt stort.. ( -hanoi? ).. aa ialf.,. alla snacka om hai phong hit o dit.,. ser inget spc dock xD...
kom på att Hai Phong människor 'äter mkt ANKA OCH HUND KÖTT som de flesta redan vet O.o.. här ser jag varannan mat affär står typ Thit. Cho´ och Vi.t.. mest hundkött xD... hittils har jag ätit normala maträtter... ha inte vart ute och ätit ngt...

mot eftermiddagen gick vi ut och skulle hälsa på fettots mammas gaamla kompiss?... ( läs igen),.,?
va där en stund och sedan hälsade vi på Fettots kompiss SON från Halmstad.. vi va inte där så länge.. typ 15 min sen stack vi hem,... vi kom hem o dega, sov?... vaknade och käka.. vad gjorde vi mer?.. joo mot kvällen skulle vi ut men var?...Slutade med att vi åkte ut till ngn "sjö"?.. satt ute på en CHIÊÚ.. slags picknick filt elr va man ska säga. satt där o Nh.au.. drack öl och ngn sorts vodka...åt khô mu.c (grillad bläckfisk?) och wokad bläckfisk xD,. satt där ett tag tills alla blev lulliga och så drog vi och sjöng KAROKE..


Hai phongs Högsta punkt?


de vi åt :)


Vodka?


Utanför Karoken :D


skit grejer


DAns sen åkte vi hem :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0