Jullovet del 2 ! 24 Dec 2010 - 3 Jan 2011

Del 2 nu :D !

 JULAFTOON ! !! Yes.. Efter festen stack vi då hem o sov i hotellet.. sov typ 3 timmar... kl 7 gick upp.. skulle till centralen o ta bussen hemmåt :D ! men aa gick halva vägen så kom jag på att jag glömt mitt bankkort i hotellet :O NOO!!! sprang tillbaka o hämta de.. sen sprang ut igen.. bla la.. satt på bussen hem.. när jag kom hem tvekade jag om jag skulle åka vidare or not.. uhm hum uhm!. :|.. japp slängde ut alla kläer från väskan.. nya kläder in!. rummet va stökigt :(.. anyway,, stack till centralen..tåget gick halv 10 men den va försenad.. o vi satt på tåget minst 4 timmar. :bigeyes: INTE OKEJ ! !  Trafik problem, förseningar o skit.. de gjorde så jag missa sista bussen -.-".. gr8!!.. fast i stationen då vi kom fram.. sen dog batterierna för en kompiss.. jag trodde jag hade mobilladdaren med mig men NE ! ! FAIL!..

Anyway vääntade i centralen 2 timmar kan ske o så åkte vi bil hem..

när vi kom hem såg de ut så här :D


5: om hem, Lukta barcardi + spya.. stack o duscha.. öppna julklappar Spela Wiii!



6. 25 Dec 2010... jag o fläskofettot stack o kolla bio med Småbarnen :D NARNIIA 3D!.. de va mysigt :D



7. eh den första bilden ni ser.. den tog jag då vi kom hem.. men aa den ligger här xD..denna dag va en blandad dag.. käka pankakor spom frukost,, va med nåra vänner,, Lanade och bakade vaniljbullar + kanelbullar :D... ehh gjorde inte allt på 1 dag, utan jag kmr bara inte ihåg vilket datum vi gjorde vad :rolleyes:

Ehh tror att vi stack tillbadhuset ngn gång här oxxå xD minns inte datum..



8.HAPPY DBÄÄY NAAM !... 17 åt :D hoho.. bic booii!.. vi va bara hemma o dega :D drack 2 shots med whisky :|





9. Jupp.. åkte sjärtlapp även om jag va sjuk!. på kvällen -.-"... anyway de va kul.. vi började även smälla småsmällor HIHI !



10. kl 22 stack jag o fläskofettot till festen... chillade m.m...23,50 stack vi hem i hämta snorungarna o smällde smällor o raketer :D! AWESOOME :D.. Kuuul  Hohoh... så här såg de ut :D



1 Januari..ehh jaa? va gjorde jag?.. Bakade Muffins :D
2 januari . aa SOOOV ( tror jag
3 januari?.. åkte hem :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0