Jullovet! 20-24 Dec 2010

 AlLoo!,,,

jaa som sagt e jag fett seg med bloggandet -.-"..e för lat elr ngt men aa ialf..

Nu ska jag berätta lite om mitt jullov :D!.. ehh bilderna berättar nog mer xD


1. 22 dec 2010 var på väg till gbg.. uhm va i stan o dega.. sen stack till HK o dega.. åkte hem emd taxi kl 3 på natten :thumbsup: Dagen efter gick vi på stan o dega.. sen skulle vi möta upp Thi i liseberg men först skulle vi checka in på hotellet :D !



2. Så här såg de ut då vi va på liseberg :D ! ehh aa vi kom typ innan de skulle stänga och de betyder att vi inte hann göra så mkt :P.. åka skridskor,spela och framför allt.. slösa pengar :thumbup:



3: japp då va de dax för mig Natta och Bakki att dra oss till the HOTEOO! ( Hotellet).. vi gick en bit.. kom hem o började fiixa oss :D ! på bilden ser ni hela kittet!.. fixning,förfest m.m




4: så här såg de ut då vi va på väg till festen :D ! TRÄDGÅRN GBG IS THA SHIT hade VIP bord :D chill!.. ehh.. fick barcardi på mig av SK -.-"... bild 2 i mitten xD




Japp när festen va slut stack vi hem till hotellet... ont i fötter garanterat !..

fortsättning följer..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0