En del frågor om 2010 !

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
eh... de gjorde jag säkert :D kmr inte ihåg nu bara

- Höll du några av dina nyårslöften?
jag brukar aldrig ha nåra  hihi.. brukar adlrig hålla dem så lika bra o inte ha :D

- Dog någon som stod dig nära?:
uhm uhm.. tror inte de :|

- Vilka länder besökte du
Têt Vietnam under Februari och Vietnam sommaren 2010 ,Guang Zhou ( kina)

- Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Aaaa.. en hel del kan jag tro :P

- Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
eh?.. typ 14 feb, 29 juli, 9 Aug m.m.m.m.m.

- Vad var din största framgång 2010?
ehh..jaaa.. vet inte :S

- Största misstaget?
haha joo mosstag o misstag de finns en hel del men inget kan direkt ångrar 

- Bästa köpet?
ha inte köpt ett skit,, möjligen MAT elr kanske Mobilen :D

- Vad spenderade du mest pengar på?
ehh Tågresor fram o tillbaka + mat.

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
japp:D Massoor

- Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Bruno Mars - Just the way you are, jason Chen -  One in a million, Yoseph vincent ft Jason Chen - it was only just a dream,Tousher ft. Sam Watters - Why Would I Ever, TTL (Time To Love) , Claude Kelly låtar ,Francisco - Should We Go Our Own ways, Frankie J- don't wanna try . . . bla bla Skit många .

 
-Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ehh de varierade :D

- Vad önskar du att du gjort mer?
jag skulle vilja.. spendera mer tid med mina vänner

- Vad önskar du att du gjort mindre?
ehh degat o tänka mkt kanske :P

- Hur tillbringar du julen?
med hjärtat ;)

- Blev du kär i år?
jaaa
- Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
eh inte en blekaste aning HAHA

- Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
jag va med mina vänner och firade :D

- Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
aa masoor.. typ skita i o tänka på onödiga saker :P

- Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
ehh LODARE, LUFFARE

- Vad fick dig att må bra?
Mina vänner ofc :D

- Vilken kändis var du mest sugen på?
Jag diggar Rihanna :D

- Vem saknade du?
jag saknar många..

- De bästa nya människorna du träffade?
Uhm.. 2010? minns knappt träffade bland annat:
  • Linh doan
  • Giang Dinh
  • Nathalie Nguyen
  • Tott
  • Melissa
    Bakki

    •  en hel del.. kmr inte på alla ♥ ^^ :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0