Tired .....

shiiet asså.. bloggen bara ligger här o dammar..orkar verkligen inte uppdatera varje dag xD gör ändå inget spc.. grottmänniska som sagt :P

anyway.. känner mig vväldigt trött.. EXTREMT trött!.. gör inte ett skit om dagarna men ändå.. sker kmr o går.. vet knappt vad jag har kvar.. siter just nu och är hungrig... funderar oxxå på att köpa ett par kilklackar för 300 men frågan e om de e värt... köpte en kappa nyligen -.-".. tyderpå att jag ha 29 kr kvar i kortet xD.. gr8!

för er som undra hur de går med mitt körkort?.. fyfan de går inte bra.. ahha e för lat för att läsa i boken.. lär somna efter 2 min... *SUCK*

shiiet tänk att jag snart ta studenten... ha pluggat 12 år.. och nu högskola eller ta ledigt 1 år sen plugga?.. buuuhh* jobbiigt att man ska behöva tänka på mkt. de ordnar sig säkert... ho ho

ska försöka sleepa nuu niite nittte


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0