Hejsan Hoppsan!

Haha,, shiet ha glömt bort min lilla blogg... elr glömt o glömt.. seg med att uppdatera -.-"

aiight,, jag ha inte så mkt att berätta ialf :S HAHA... typ skolan går helt okej.. har inte hittat praktiskplats än dock.

har vart ute o rest 6-7 timmar... fram o tillbaka fyfan.. uhhm ha matte prov nu på onsdag o kan inte ett -skit...
GR8..

aja.. helgen dåå

CHINESE NEW YEAR!!.

yupp.. asiatiska nyåret firade jag under helgen som va.. 5 feb tog jag min feta röv neråt o fiirade kinesisk nyår :).. de va skojj,, elr kul o kul.. de va myysigt ^^, saknade mitt fläsk hi hi

aja.. mucho med mat och riskorn :D de va nog de viktigaste.. men jag fick ingen LI XI :(.. fick ba av mamma xD HAHA

aja aa bättre de än ignet :).. ska dra mig ut till köket o kolla spagettin nu -.-".. tror jag ha brännt upp dem :O

haha bye bye


Kommentarer
ELIN

fin blogg!

allt bra med dig idag?

Kram.

2011-02-16 @ 16:37:28
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0