Thoode luu..

 

Föörlåt då.. men jag tkr faktiskt om den här låten :).. de får ni leva med :D !


Heello..

Njaa vet inte riktigt va ja ska beräätta? haha

ne men uhhm dagen började med att Jag dega i sängen till kl 10 sen 10 över stack jag till skolan o ahde religion.. snacka om judar o grejjer.. eftersom jag vet ngn som INTE tkr om judar.. känns de som om jag oxxå blir en sån " Jude-hatare" snart.. xD.. deras religion e ju helt konstig.. spc dom som e cepe ortodoxa elr konservativa O.o.. de e fan inte klokt..

aja anyway.. aa slutade faktiskt efter den lektionen.. stack o käka lunch och sedan hem.. fast på vägen hem blev jag stoppad av en kines. hahaa vi satt o snacka lite om allt.. typ UF och hund o högskola yrkeshögskola.. länder, semester pengar kulturer m.m :P lite små intressant .

anyway Jag kollade precis ut för fönstret.. såg halvmånen.. vackert :).. HAHA
men aa ialf.. jag kom hem sedan efter 1 timmas Bull-talk.. sa till mig själv att jag inte skulle sova middag,,, klarade i 1 timme sen dog jag.. ahah sova e ett mååååste :P orkar inte plugga annas :P.. fast aa jag sov 2 timmar sedan steg jag upp o laga mat.. sen satt o plugga matte tills nu.. nuu såå.. vet jag inte ens om jag ha fått ngt i huvet :O haahah får se.. anyway,.. imon när jag kmr hem ska jag nog sitta o leta efter ngn bra serie man kan kolla på o fördriva tiden :P

asså shiet va längesen de va jag skrve så här mkt xD men mitt liv e tråk inte så mkt att veta just nu ialf :P

Men yupp ska surfa runt o reta folk lite sen blirre äta o sova :D!

Nite nite   fan mitt inlägg ser tomt ut =/.. ska ladda upp bild. vänta :D!  ( bilden hamnade visst längst upp ) AHAHA




Kommentarer
kaatthy

översööt blogg! :D

2010-09-30 @ 23:46:36
URL: http://muiimuuii.blogg.se/
Carro

åååh va söt du är =) , samma namn och efternamn haha (A) heter nguyen quach

2010-10-01 @ 12:45:00
URL: http://carolinequach.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0