Things would never be the same without you..


Missin you.. .. - lyssna på lyricsen.. awee :)...





HEej!,,,
vet inte va ja ska skriva.. sitter o dricker is Kall REd  Bull... ska nog soova snart.. sitter o lyssna på musik när ajg egentligen ska plugga matte,,, bööjr ahalv 11 imon fast ska dra till skolan 8 för att plugga igen Mina Betyg. uhm aa.. har slutat tidigt idag .. kl 12 sen hem o sova som vanligt.. sen stack till stan o mötte en vän.. sen stack vi o käka I Jensen's :D ! de va gott.. åt Lax med grönsaker :) efterrätt blev Pankakor med glass :)... kom hem duscha o så nu sitter jag häär..

ska börja toeri saken nästa vecka så jag lär vara upptagen nu :S  längtar till hösten :) träffa alla mina vänner igen hihi sugen på att festa oxxå.. typ kännslan då man står på dansgolvet.. lampor o ljus över allt :D !... Najs kännsla faktiskt.. spc när man e taggad :D !.... ska lära mig att spela BJ ( Black Jack ) Oxxå :) ha sagt de 500 gånger men senast  i jkpg kom jag inte långt eftersom att jag inte hade pengar :(... vågar inte lägga ut pengar på sånt heller hahaa..

kom på att denna låten.. den e väldigt känslig.. kan få mig att falla tårar... . spc när man saknar ngn..  T.ex Gammla Minnen m.m..  vet att jag e lite emo aktig av mig nu men de går över snart :D ! vi får hoppas på de bäästa ;).


Vill ni se min student mössa som jag beställt?... uhhm?..

Kanske ladda upp den imon :)... elr så får ni se då ni kmr på min student under sommaren 2011 HAHA !..


aja anyway.. ska dega lite till sen blirre soova e trött nu.. Höörs Ppl <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0