Sova Middag?...


 

Heeloo :)

 

uhm.. jaa? va ska jag börja?.. inte gjort ett skit idag typ.. inte hittils ialf xD... vart i skolan.. hade lektion men satt o gjorde inget.. lektionen efter gjorde jag lite xD.. började skriva lite på Affärsplanen som skall va på 12 sidor MINST !.. Uhm jaa?.. slutade efter den lektionen egentligen.. men neepp.. de blev inte så. jag ha musik till 16,40.. men de har inte hänt att jag slutar så sent sen jag valde de xD.. slutat runt kl 15 hela tiden de e skit chill medan de andra  Estetvalen ha sina 2 timmars lektion xD..

ska lära mig spela gitarr :D!.. så nästa gång någon fyller år så kan ni hyra mig :D så kan jag väl spela " JAG MÅR HAN/HON LEVA " på gitarr ;).. itne dumt va? AHAHA !!! ! Nee  Skojja xD.. men kan faktiskt spela xD

 

uhm?.. aa ialf.. jag ska nog ta o plugga matte nu :).. kanske uppdatera under kvällen om de finns ngt att skriva xD.. hejs svejs.. så länge,

 

Asså kom på att jag ej bloggat om FEsten i jkpg elr?.. ska nog gör de sen lite snabbt xD :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0