sov 3 timmar :O.. How come?

Asså gud.. vet inte vilken bild ja ska ladda upp =/...

Always a day to late....


I guessed there’s no point saying this now
Its done and you’re gone, this doesnt count
But now that you’ve gone away i’ve realised every day
I made a mistake, You’re the best thing i’ve ever found



Heej....
Fyfaan.. dagen ha vart fett seg  började kl 8 när ajg egentligen börja halv 11.. it sucks..
uhm aa skolan då... dega sönder hade lite ont i huvvet.. va fettt irreterad hela tiden... ingen skön kännsla asså.. uhhm aa yes.. hade matte som sista lektion,, lite kul xD... jag frågade en vän om han hade hår på brösten ( kines), han sa aa bara på bröstvårtona...
sen fråga han en annan vän ( thai).. om han hade hår på bröstet han ba NE!

kiinesen ba. hur vet du?
Thai= JAg vet bara...
Kines= hur kan du va så säker? 
Thai=.." Kolla under tröjan ".
Carro = HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

OMFG !.. dog av skratt xD..

Anyway.. kl 16 hade jag hemspråk.. va fett segt .. gick nästan vilse i ngn skola jag aldrig vart i förr... .. de gick snabbt vi skrev ba va vi gjort under lovet.. sen fick vi gå hem,, . jag kom hem stekte ägg o koka ris., käka sen hade ont i huvud sen sov.. nu vakna o dega.. ska sova om någon minut tror jag... skulle egentligen plugga :(.. vet inte hur de kom att jag sov 3 timmar :O... omöjligt men sant.. -.-!

Aight höörs ppl.. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0