Some Fun with Friends ..

Heello.. idag ha ajg vart med nååra vänner,, uhm,,, gick o köpte våffel ingridienser typ.. lite mjölk smör bröd o de där.. lite andra stuff som e bra att ha hemma aa anyway..

vi började med att hitta på en logga till företaget... de gick bra ;D!,,, så här ser den ut :) ..

BILD E BORTA xD..


fast aa fundera på att byta till Light it Up UF..... vad tkr ni?....


yes... efter de snacka vi om affärs planen som skall vara klar den 20 sept...12 sidor e inte lite.. xD... men de kmr säkert att gå bra :).. vi får hoppas på de bäästa...  uhm.,. aa medan jag lämnade vänenrna i rummet så stack ajg ut o gjorde smeten till våfflorna xD.... sedan när de nästan va klart kom de ut o snackade med mig lite.. de va lite småtråkigt att sitta o grädda våfflor ensam :S.. fast aja..efter vi käkat satt vi o dega,, typ.. snackade om hur alla e kriminella på SITT sätt AHAHAHA.. kaos.. men aa snackade om att folk blir LEGGAD för REDBULL ?:P joo lite skojj

Bilder UPP :D


oj.. lite RASTLÖS.. satt i gungstolen oo fotade .. yes de e mitt rum HAHA ! !.. Halva ialf.. nepp nu så.. ska jag nog lägga mig.. har SÅÅ TRÅKIGT !... Alla e ute o festar.. insparken, puls.. :(... jag orkar inte gå ut.. sitter hemma o dega xD... de får bli nu..  chingeliing :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0