Ohh Yeaah ! Im a problem människa !

Why Would i ever?


Heelloo!.. som ni ser så börja jag bli seg på att blogga.. jag gör inget om dagrna .. skolan sen hem.. ska börja med teorin m.m... ska jobba o allting ta igen allt jag ligger efter med o allt jag har nu.. kmr bli rätt mkt i år men ja ska försöka blogga :)... skriver nog nååra rader om de skulle behövas o om jag ha ngt kul att berätta?

haha aja aa jag... ska köpa ny mobil :)... Ipohne 4 elr X10?... syfta mer på x10 så de lär bli de :).. resten av pengarna ska jag spra till resa :D Hihi låter suveränt ;) visst? ahaha.. aa men nu. ska ajg nog berätta lite om skolan?

Joo börja 09,20 hade klf sen näthandel.. satt o chatta som vanligt,, sen lunch sen UF... chatta där oxxå.. sen musik :) Musik lektionerna e faktiskt roliga.. Läraren e fan kaos..han rör si mkt o fladdrar o gör amssa konstiga effekter O.o!.. aja aa kan inte låta bli att skratta hahah...

anyway.. ska faktiskt avsluta här nu hade jag tänkt :)... höörs väl? på sönda?. elr kanske hinner blogga lite imon AHAH !!... ska dra mig ner till halmstad o leta efter en Rosa/svart Kudde vid ngn hund område? xD..  yes önska mig lycka till.. god natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0