Morning My Dear ;) AHAH ! !

Pose :)..



Hello. God Morgon Gott folk :)..

elr morgon o morgon.. ? vakna för ett tag sen.. satt o kolla film o dega i sängen o käkat :D !.. ska snart dra o duscha sen blirre stan :)

Ska kolla vinterjacka o skor.. ska köpa hårfärg o färga skallen xD...  o efter denna gång ska jag nog inte färga mer.. xD inte förän mitt hår ha blivit friiskt upp till 95% HAHAHA ! !.. önska mig lycka till ;)

Uhm jaa?.. va ha jag gjort under dessa dagar?.. absolut ingenting!.. shiet.. skolan hem.. dega..ha inte orkat plugga denna veckan.. ska börja plocka upp matteboken idag o plugga.. ligger nog efter med 10 sidor ! HAHA ! ! ! tror jag behöver hjälp på riktigt.. fattar inte ngt typ :(... rationella shit saker o så  upphöjt till de de de de o de gånger de = WTF?...

Anyway.. min mobil cepar.. får inte fram nååra samtal elr sms xD får bara då o då .:P.. väntar p en ny mobil får se när de blir.. vet inte än :P..


yes.. ska köpa mig en hund så snabbt som möjligt tänkte jag :P. måste hitta rätt hund med... ska köpa mig en sån här :)



inte direkt den färgen.. den ska va Kräm färgad :)...

Yupp.. ska slösa pengar på en sån här.. o så slösa på mamma o systers bdäy.. eventuellt skor och Mobil.. Cepe pank lär de bli.... sen ska jag nog lägga ut en hel del pengar på födelsedagsfesten ... vet inte om de blir av men vi får se :D... kmr nog en uppdatering av detta början av oktober kanske :P

aja visst e jag duktig o skrivit mkt ?:P hahaa lär inte blogga mer ikväll för då blirre PLUGG !... yes nu.. ska jag dra o duscha sen stan :).. bye gott folk :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0