Hoho.. Im to LAzzy xD and Förkyld..


Heello.. uhm jag vet inte va jas ka skriva xD ha itne bloggat sen lördas om jag inte minns fel?..

uhm.. Joo de har inte hänt så mkt :P.. jag typ.. går i skolan o kmr hem sover som vanligt sen upp läxor sen dega sen sova sen skola m.m.m.m.

uhm.. kan nog berätta lite om UF saken..?.. de va ngn föreläsning i borås hallen?.. de va SÅÅ TRÅÅKIIIIGT!... dog fan sönder.. asså shiet.. trodde de skulle bli soft dag men nej nej.. pain in the ass.. dom tjata hela tiden om samma sak de va ngn kvinna som groovt dödade mig inombords -.-#.. va för trött för att lyssna så stack hem :D..

yes.. ha inte gjort så mkt.. e förkyld just nu.. huvudvärk,nyser,hostar,snorar.. aa fett najs..  ska nog avluta här nu.. ut o käka Pasta med kyckling :)  Haaj doo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0