Gästinlägg: Tarre på toan


Vilken ära att få skriva detta inlägg, på denna flickas blogg. Ni vet nog mycket väl vem Linh / Carro är, eller en aning i alla fall. Första gången jag mötte CaroLinh var på dansgolvet. Dagarna efter lade hon till mig på msn. Sedan dess, har vi typ snackat noll gånger? Max fem gånger.

Hur som haver, jag skulle skriva om hur mycket jag ville dansa med henne, trodde hon. Tyvärr kommer inte hennes dröm att slå in. Men jag kan berätta om hur slö och lat hon är. En matteuppgift, vars uppgift handlade om ett mellanled på max två rader, var allt för ansträngande för hennes lilla hjärna att en explosion skulle urarta om inte Mr. Tarre kom till hands. Ja, ibland är man allt för snäll, håller ni inte med? Det är farligt att vara för snäll, då kan andra utnyttja en, men nu uttnyttjade inte hon mig, utan jag var villig att hjälpa till lite.

I vanliga fall hade jag skickat en faktura till brevlådan, men nej nej. Det fick bli ett inlägg här istället. Värt? Hmm, vi får väl se.

Juste, hon ville att jag skulle skriva om vad hon gör just nu också. Hon kliar sig i stjärten på grund av för mycket maskar i trosan, äter en banan och låtsas att hon tittar på en video, men i själva verket sitter hon och fantiserar om en skog under armhålan med orangutanger klättrandes. Eller så vill hon dansa med mig, jag minns inte vad hon sa.

Nu skall det sovas, upp sex för skola. Härligt? Besök gärna mig också, det är gratis.

toan.blogg.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0