Omy shiit.!

Heello

1 vecka och 1 dag.. shiet har inte bloggat.. fan e för lat känner jag =/

Ialf.. jag ahr inte gjort ett skit under veckan.. asså skolan sen hem? inget mer... sitter o dega o plugga matte.. chatta telefon,sms,UF m.m......

E sten fattiig,, har inte pengar kvar.. = Livet e slut
HAAHAHAH ! ! !

Hur som  haver..

I helg?

Joo jag ha avrt på en födelsedagsfest :D de va najs.. träffade på nytt folk o de va LÄNGESEn jag träffade på nytt folk sådär :).. riktigt trevligt .. Uhhm helgen annas? så har jag bara degat xD.. e för lat som sagt xD


aja aa ska plugga Matte nuu.. prov imon o vet inte hur de kmr gå asså =/... hoppas på de bäästa.. god antt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0