ohhjj..! märker att jag börja bli seeeg?

Hello.!.. som ni ser så käkade jag pizzan från kanten sen innnåt.. vet inte vf men de blir la godare så xD !

 

anyway... idag ha de vart skit segt även om jag börja 8 o sluta 12...... höll på o somna sista lektiuonen.. doog fan inombords.. ville verkligen soova,,.  satt o gjorde NOTHING på lektionen HAHAHA... först lektionen ahde vi Rdovisning.. den gjorde jag.. men näthandel söög..

kom hem sen o SOOOV som en GRIIS.. vaknade kl 18,00 typ.. sen aa sitter o dega nu.. ska äta sen sooova xD..

yes... va ska jag sääga?.. uhm... jo.. de e höst o vinter tid snart.. de blir segt på morgon att stiga upp.. de e kallt o ensamt -.-" USCH! önska man ba kunde skippa hela vintern från skolan xD skulle inte vart dumt..

 

neepp,. nu ska jag nog dra här ifrån... höörs ppl

 

God natt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0